dimecres, 12 de febrer del 2014

Restaurant Japonès Toyo


El Toyo és un restaurant japonès situat al centre del barri de Gràcia, al carrer Torrent de l’Olla núm. 10. És un restaurant de bufet lliure que presenta una carta simple però amb uns plats de bona qualitat que de ben segur, no et deixaran indiferent. A més a més, té una molt bona relació qualitat-preu; durant la setmana val 10€ i als caps de setmana 15€ (no inclou beguda ni postre).

Com vaig descobrir el Toyo? Doncs va ser fa uns 6 mesos, abans d’anar amb un amic a veure un partit de futbol sala al Palau Blaugrana. Emocionat, em va dir que em volia ensenyar un restaurant que havia descobert feia poc i que sabia que m’agradaria. Era un bufet lliure japonès. “Un bufet lliure japonès?” “Ara hem de creuar Barcelona per anar a dinar?”

Però tot i això vaig acceptar (quin remei! Se’l veia molt content). No m’esperava que hi hagués tantíssima gent. Primera sorpresa. Un cop vam estar asseguts, van començar a portar-nos diferents plats. Segona sorpresa. Sense que demanéssim res, ens van portar una degustació de tots els plats: sushi, fregits (rotllets, gambes, pollastre...), brotxetes, fideus, arròs, tempura de verdures... El Toyo funciona així. Tu ho proves tot i després pots repetir de tot el que vulguis! Fins a rebentar! Al tastar el primer maki va ser quan tots els dubtes (“Un bufet lliure japonès?”) es van convertir en pura fascinació i satisfacció. Quan ja no vam poder menjar més, vam anar a pagar. Tercera sorpresa. Era un dia entre setmana i vam pagar 10€ més la beguda! A partir d’aquell dia, hi vaig sempre que em ve de gust menjar cuina japonesa de qualitat i barata. I, evidentment, a tothom li recomano!

A més a més, el Toyo presenta una altra opció: menjar al bufet giratori. Igual que a la taula, pots menjar tot el que vulguis (o tot el que el cos et permeti). Al bufet giratori hi tens els mateixos plats que entaulat, però en racions més petites. Això sí, la varietat de sushi és molt més extensa (a taula te’n serveixen de 6 tipus).

Malgrat no incloure postres, que per molta gent és un inconvenient, cal dir que acabes tant ple, que seria complicat trobar algun foradet a l’estómac.


En definitiva, El Toyo és un lloc ideal per menjar amb la família, amb els amics passant una bona estona o amb la parella gaudint de la companyia i del menjar. A part, si sou de menjar molt no trobareu un bufet lliure japonès de tant bona qualitat i a aquest preu.

Proveu-lo! Desitgem que us agradi!


Restaurant Toyo
c/ Torrent de l’Olla nº10

Puntuació: 5/5

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada